onsdag 3 augusti 2011

Det bidde en tischa



Jag tror jag har kommit till vägs ände med det här projektet nu. Det som började med ett fynd i mormors diabildsgömma blev en t-shirt till slut. Roligt att kunna föra idéer i hamn! Men jag blev inte så jättenöjd med resultatet tyvärr. Motivet tycker jag fortfarande är hur coolt som helst, men själva t-shirten var alldeles för stor i passformen och inte alls figursydd som på demonstrationsbilden vid beställningen.

Nu ser det ju ändå ganska okej ut på bilden, som mästerfotografen Niklas Lagström har tagit. Men det är bara för att jag har stora klämmor i ryggen som drar åt tyget och så kan man ju inte gå omkring till vardags.

Det får bli en sovtröja istället och ett note to self att inte beställa t-shirtar från Vistaprint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar