fredag 24 juni 2011

dagens hemnet #41


Ibland får jag frågan om hur jag gör för att hitta roliga objekt för att förströ mina kära läsare med.

Jag ska avslöja ETT av mina knep. I sökordsrutan på Hemnet skriver jag ibland in ett ord som är lite ovanligt i mäklarsamband. Som för att hitta det här objektet, då skrev jag ordet "mystiskt" i rutan.

Nu vet jag förstås inte vad som är så mystiskt med det här huset. Men visst bränner det till lite ibland? Som i sovrummet med de många medaljerna. Man kan undra lite varför man just vill skymta med många medaljer i just sovrum.

Nu är jag heller inte ett stort fotbollsfan, med det där är ju en fråga om tycke och smak, och det finns förstås massor med kvinnor som tycker att detta är det härligaste som finns och tänker "varför bara en jättestor fotbollsflagga på väggen, varför inte två?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar