onsdag 18 maj 2011

dagens hemnet #29


Det är många saker jag inte förstår när det gäller det här objektet.

Jag förstår inte varför hunden sitter i soffan på det där onaturliga och väldigt o-hundiga sättet.
Jag förstår inte varför bokhyllan är så extreeeemt hög att inte ens den jääättelånga stegen räcker till och det är ett smärre självmordsuppdrag att försöka ta något från de översta hyllorna.
Jag förstår inte den lustiga trappan i "master bedroom" som bara verkar leda upp till en slags avsats ovanför sängen. Vem ska stå på den och titta ner?

Det är som vanligt underhållande att upptäcka vad som händer med arkitektur och inredning när människor har för mycket pengar.

2 kommentarer:

  1. Maximal otur att lägenheten typ såldes idag!

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Jag som blev så nyfiken :-(
    /ANNA

    SvaraRadera