tisdag 3 augusti 2010

Boken i min hand ...


Idag hände det, och det känns nästan overkligt, men med posten kom ett vadderat kuvert som innehöll det allra första tryckta exemplaret av boken.
Så nu finns den i min hand och den är väldigt fin och väldigt, väldigt rosa.
På fredag kan alla andra som vill göra samma sak. Och (förhoppningsvis) läsa den. Och kanske tänka och tycka saker och på olika sätt påverkas av meningar som varit mina privata under så lång tid. Det känns konstigt som sagt. Men så snart jag har landat i denna mysko känsla ska jag förstås fira med lite bubbel. För det är jag värd!

1 kommentar:

  1. wow! grattis!

    jag har gjort en bok av mitt examensarbete hos www.solentro.se, gör även fotoböcker där men att bli utgiven är ju en helt annan sak!

    grattis!

    /hampus

    SvaraRadera